som i den där reklamen

Okej, såhär kan det gå.

I lördags kväll var jag på Laponia. Det var kul och det kan ha hänt att jag drack lite alkohol. När man druckit alkohol slutar kroppen producera ett enzym som gör att vätskan behålls i kroppen, så därför behöver man dricka mer vatten efteråt. På grund av det tog jag den kvällen in en stor vattenkanna på mitt rum, som jag kanske fyllde för mycket, eftersom jag nämligen bara drack upp 2/3 av den. Morgonen därpå hade jag bråttom så jag lät kannan med vatten stå kvar. Den fick stå där hela dagen och när jag på kvällen skulle se hockey i mitt rum stod den fortfarande där. Med anledning av att jag skulle svara på ett sms tog jag upp min mobiltelefon från skrivbordet, och när jag skulle lägga tillbaka den missade jag bordet och la den i vattenkannan istället. Jag märkte det inte förrän fem sekunder senare och då var skadan redan skedd. Den slutade fungera, avled där och då.

och ja,

"det är bara ett exempel på vad som kan hända när man inte stannar hemma på kvällarna!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0