strange days

men nu känns allt ungefär i sin ordning igen. Har jobbat idag, och nu ska jag på gym med skuri. Man mår bra av rutiner, ibland (är det är därför du har bokat enkelbiljett till london utan bostad och jobb Isabelle?hmm... ).

Jag åker fasiken om mindre än 4 veckor! En tredjedel av glädjen har omvandlats till skräck, men det hade jag väntat mig. Känner mig även lite ofokuserad på allt. Som om det hela tiden varit någon annans liv jag planerat, och när jag nu inser att det är mitt eget, så har jag inte psyke nog att sätta mig in i det på riktigt.

men det kommer gå bra. Och går det åt helvete kommer jag hem på två månader. MEN INTE TIDIGARE ÄN SÅ. För jag är ingen mes.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0