IHIIIIIIIII HIHIHIHI IIIHIIII

Detta är en bra dag! Det vet jag, och vet ni hur jag vet ?

För att jag vaknade klockan 8, stenpigg och snygg i håret, och bestämde mig för att göra sushi! Ba på momangen direkt!

Jag vet att klockan bara är 09:59, men jag har så mycket energi att jag inte vet vad jag ska göra med den annars. Springa kan jag ju inte göra eftersom det är 48 minus, och frukost vill jag inte laga för att det är zooo naat zexi..

Så, sushi it is! Och idag klockan kvart i tre ska jag äta min första semla tillsammans med Sussie. ÅÅÅH! Dessa små guldkorn i livet!

Jag är hög. På kaffe och heroin men mest på livet. I denna stund skulle jag kunna göra ANYTHING!!

Bara för det lägger jag nu in en bild ENBART TAGEN FÖR DETTA BLOGGINLÄGG, på my beautiful self.

 

Och på söndag är det alla hjärtans dag. Hur ska ni fira? Jag har inte bestämt mig.

antingen ska jag ge all min kärlek till min familj och min katt
eller så ska jag omvandla kärleken till hat och fira alla satars dag med sarah och susanne, som vi alltid gör, rebelliska och coola (tragiska?) som vi är.
Eller så ska jag helt enkelt lägga ut mitt hjärta på blocket och fråga om någon vill köpa det. lägsta pris 40 kronor.

Nej. Jag skojar allvarligt talat. Det äger att vara singel. Mest för att det blir så låga telefonräkningar när man är utomlands.

Här kommer några fler bilder från dom senaste typ 2 månaderna.


hos emelie. Har jag någonsin varit såhär snygg på en bild förut? Ja. men det var ca 17 år sen.


Som ett komplement till den förra. Jag vet inte vad som hände 2 skunder senare. Did we or did we not kiss? Årets mysterium.


Sarah. Hon borde få en egen radioshow. Det har ingen med bilden att göra men ändå.


Evelina. Borde få en semla. Är snygg. Åker i min bil.


Jag sarah tina. Lika bra att bilden är felvänd. Den var inte direkt det finaste mr. canon producerat.


På denna bild återfinns objektet för all min passionerade kärlek. Är det mamma? Är det katten? Nej, det är miniräknaren i nederkanten.




Världens snyggaste tjej. Oavsett om hon har blänkande svettfläckar i ansiktet eller inte.



Antons hand. Sarah. Jennys arm. Fotografi när det är som bäst.





Och här, det coolaste av allt. JAG TRÄFFADE MAGNUS BETNÉR!!! Fick ingen autograf dock, han var för full.



Nej. Nu har jag slösat en halvtimme av min sushi-tid. Hejdå, och puss till alla inspirerande roliga människor.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahha! Ååh så lycklig jag blev av din blogg

2010-02-13 @ 10:18:50
URL: http://blondinbellastalmittnamn.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åh så lycklig jag blev av att du blev lycklig av min blogg (och för att du var den första mother fucker som kommenterade den på ca 7 månader). LOVE YAH!:D

2010-02-13 @ 10:41:10
Postat av: den vackre

det är tråkigt att du uppdaterar en gång i månan

2010-02-15 @ 22:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0