Godislöfte suxxxx

Den första februari lovade jag mig själv att inte äta godis på en månad.

Det har nu gått 6 dagar och jag känner mig totalt frustrerad. Tunga frågor ploppar upp i mitt huvud:

Vad är livet värt om man inte får äta kladdkaka?

Finns det anledning att fortsätta andas när man inte får suga på chokladkakerutor så att dom blir mindre och mindre och till sist helt förvandlas till brun saliv?


och slutligen..

Vad fan gör jag ens detta för? När jag inte ens får en ny mobiltelefon för slitet?!



Ikväll ska vi i alla fall till Arvidsjaur för att shaka ass med Jenny och gänget. Blir hur kul som helst! Och naturligtvis ska jag vara chaufför. För att det ligger så väl i linje med mitt nyttiga, tråkiga liv eller för att jag råkat inte göra det dom senaste 44 gångerna.

Men det är inte nödvändigtvis tråkigt att vara nykter när man går ut. Det är bara att låtsas att man är full och skulle man råka träffa någon som man vill prata med utan att det verkar som man har ett iq på 45 så är det ju bara att trycka på off-knappen. Otroliga möjligheter!
¨
Nej, nu ska jag ta mig en morot och sen blir det skoter med Särz och Skuri!


pis.  (peace)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0